maandag 1 augustus 2016

Watervalshirtje

Ik wilde heel graag eens een watervalshirtje maken. De zoektocht naar een patroon bleek echter moeilijker dan verwacht. Toen ik in de les (ja ik maakte deze al een tijd geleden, maar vergat hem te bloggen) alle Burda's doorbladerde vond ik eindelijk wat ik zocht, bleek het patroonblad verdwenen te zijn. Mijn zoektocht ging dus verder. In een andere Burda vond ik eentje vanaf maat 44 en bij gebrek aan beter, tekende ik deze 2 maten kleiner. 



Vind ik het mooi? Ja! Ben ik tevreden? Nee! Ik vind hem nog te breed, 3 maten verkleinen was dus beter geweest. Ook de armopening is veel te wijd. Ik kan deze dus niet dragen zonder topje extra onder. Het patroon zal dus niet opnieuw gemaakt worden. Ik zoek verder naar die ene Burda  (1/2013?) waar het juiste patroontje in stond.



Patroon: Burda
Stof: glitter tricot - Stoffen.net

Stoffenvoorraad: 1 in - 8 uit + 2 gekocht&verwerkt #genoegisgenoeg

Geen opmerkingen :

Een reactie posten