zondag 28 augustus 2016

Terug naar school

Nog drie dagen en de vakantie is voorbij, hoog tijd dus om alles van naam te voorzien! Ik kocht dit jaar geen bedrukte brooddozen en koekjesdozen, maar ik koos er effen! Om deze te versieren haalde ik mijn Cameo nog eens boven!

Tess wilde een vlinder, Vic oorspronkelijk PIet Piraat, maar omdat mama liever geen Studio-100-toestanden op de brooddoos wilde, kon ik hem overtuigen om een boot te kiezen, met een beetje verbeelding de scheve schuit!







Note to myself: Kies zelf de kleur van vinyl want als je de kindjes laat kiezen krijg je dus blauw op blauw en roos op roos! :-)

Benieuwd hoe lang deze mooi zullen blijven in de vaatwas! Gelukkig is het niet veel werk om nieuwe te maken, al zou ik mijn Cameo vaker gebruiken moest die net als mijn naaimachine gewoon al klaar staan en niet ergens verstopt in een kast!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten