zaterdag 6 augustus 2016

Het overzicht - Ottobre herfst 4/2016

Nog maar de tweede Ottobre in mijn overzicht (nog 12 te gaan...). Ik maakte de foto's net voor we op vakantie vertrokken met als doel op vakantie te bloggen. Maar ik vergat mijn Ottobre en de benamingen maken Ottobre net zo leuk vind ik. Niet de saaie nummertjes zoals in Knippie.
De voorlaatste van mijn abonnement, ga ik nog van gedacht veranderen of loopt mijn abonnement echt af? 


1 Hedgehog - rompertje (maten 56 tot 86)
5 Lil' Bear - sweater (maten 62 tot 92)
Alweer een rompertje, in één stuk met lange raglanmouwen deze keer... Het 

 

2 Deer - boxpakje (maten 56 tot 86)
Ook nog eentje, deze met volledig voor- en rugpand en drukknopen tussen de beetjes.
Wel een prachtig stofje!

 

3 Two-in-one - jurkje (maten 56 tot 86)
4 Tiny Fans - tricotbroekje (maten 56 tot 86)
Geen fan van deze combinatie, zie het nut niet van deze twee-in-één.
Het broekje stond er waarschijnlijk wel al eens in, maar ik ben van deze dan weer wel fan omwille van de eenvoud: voor- en achterbeen en een pijpboordje.

 

6 Small dots - ribbroekje (maten 62 tot 92)
Een vreselijk babybroekje, wie maakt er nu dit voor een baby, het meest oncomfortabele broekje ooit waar ze zo zijn uitgegroeid! 

 

7 Bear Forest - boxpakje (maten 56 tot 86)
Zelfs in 1 editie twee boxpakjes, deze met achterpand in twee delen met drukknopen.



8 Sweat & Merino - elastische broekje (maten 62 tot 92)
Twee patroontjes, zelfde modelletje: met en zonder zakken. Ook dit stond er ooit al in, maar wel comfortabel in tegenstelling tot het vorige broekje.

 

9 Patch Pocket - sweatervest met rits (maten 62 tot 92)
10 Bear Ears - muts (hoofdomtrek 38 tot 46 cm)
Mooi maar vrees dat ik deze niet maak, de muts misschien wel.


11 Lambswool - merinowollen sweater (maten 62 tot 92)
Zoals wel vaker bij Ottobre, lijkt me dit een heel breed model.


12 Zebra - jumpsuit (maten 74 tot 110)
Ook dit valt breed lijkt me, al ben ik wel fan van de bovenkant.


13 Roses on Grey - sweaterjurk (maten 86 tot 116)
14 Sporty Girl - legging (maten 92 tot 128)
18 Doggy - tricot sweater (maten 92 tot 128)
sweaterjurk meer van hetzelfde, legging met colorblock-optie, maar leuke sweater!

 

15 Blue Charlene - jerseyjurk (maten 98 tot 134)
Weinig model in deze...


16 Hummingbird - tuniek (maten 92 tot 128)
17 Boho Jeans - harembroek (maten 92 tot 128)
Ook deze valt wederom breed, ook de broek is geen topper.



19 Dude - longsleeve (maten 92 tot 128)
20 Free Motion - sweaterbroek (maten 92 tot 128)
Zo recht, dat het nooit mooi kan zijn. De broek zou eventueel nog kunnen.


21 Lightning - sweatervest met knoopsluiting (maten 92 tot 128)
22 Little Basic - denim sweaterbroek (maten 98 tot 128)
Het eerste waarvan ik denk, dit heb ik nog niet echt gezien. Ook de broek vind ik leuk!


23 Drops - hoodie (maten 98 tot 128)
Ook deze hebben we al gezien, niet?


24 Fisherman's - chino broek (maten 92 tot 128)
25 Reused with Love - hemd (maten 92 tot 128)
Twee keer nee!


26 Mountain Hiker - gewatteerd jack (maten 98 tot 128)
Ook van deze geen fan.


27 Lucy in The Sky - tule jurk (maten 92 tot 128)
Met deze zou Tess wel blij zijn. Tule hebben ze nog niet veel gehad! Maar ze gaan toch een beetje mee met de "mode".


28 Cloudy Sky - longsleeve (maten 92 tot 128)
Deze vind ik nog mooi, al twijfel ik over de graad van afwerking aan het V-tje.


29 Biker - sweaterjasje (maten 92 tot 128)
De naam klinkt stoerder dan het is, maar wel fan van deze! Een mooi modelletje.


30 Falling Leaves - jurkje (maten 122 tot 152)
Opnieuw... geen fan.

 

31 A Girl from The Andes - doubleface jas (maten 122 tot 152)
Een jas met maar 3 patroondelen? OK dat is iets nieuw! Vlindermouwen en als je de zak nog weg laat, maar 2 patroondelen!


32 Silver Touch - tuniek (maten 134 tot 170)
34 Slim Girl - legging (maten 134 tot 170)
Dit is nog ok, de legging zal ooit gemaakt worden, want maar 1 patroondeel. Als ik Ottobre was geweest had ik de stofjes zeker omgekeerd! Grijze leggin33g bedrukte jurk.

 

33 Edited Icons - sweater (maten 134 tot 170)
Hetzelfde model voor meisjes als jongens? Dat kan nooit goed zijn...


 

35 Mini Diamond - broek (maten 134 tot 170)
Een twijfelgeval, het is vooral de stof die me aanspreekt.


36 Grey Marl Jogger - sweaterbroek (maten 134 tot 170)
39 Hombre - sweaterbroek voor heren (maten 48 tot 56)
33 Edited Icons - sweater (maten 134 tot 170)
40 Storebror - longsleeve voor heren (maten 48 tot 56)
Dit vind ik best ok, al enkele edities voegen ze iets voor dames en/of heren toe! Een absolute meerwaarde. Misschien de enige reden waarom ik in de toekomst toch nog Ottobre kids zou kopen (voor de mannenpatronen, want die zijn echt niet breed gezaaid!)


37 Jonny P - hemd (maten 134 tot 170)
Nee, nee, nee!


38 Multipocket - sweatervest met rits (maten 134 tot 170)
Geen fan.


Ok, het overzicht is compleet en er zit hier en daar toch nog iets in waarvan ik denk, ok, die maak ik ooit!

Het voorlopige overzicht vind je hier.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten