vrijdag 26 augustus 2016

32 #samenveertig

Morgen is mijn zus jarig en ze deelt haar verjaardag met haar zoontje. Samen worden ze veertig! Ik vroeg of ze graag had dat ik iets maakte en ze vroeg een tas om haar boterhammetjes mee naar het werk te nemen. Ik stelde een paar patroontjes voor, en ze koos voor mijn favoriete shopper-patroon! De tas met sierlijke hengsels. Ook over de stofkeuze was ze duidelijk zwart/wit! 
Dus ik ging aan de slag! Geen patroon tekenen, stof al klaar hebben liggen, het patroon ondertussen al héél goed kennen, het was dus een snel projectje! 



Mijn vorige An-tasje was me goed bevallen, dus ik maakte er nog eentje, nu mét paspel!



Voor het binnenflapje liet ik Tess een tekening kleuren!


Ik vulde de tas nog met een nieuwe brooddoos en thermos en naar jaarlijkse gewoonte ook een foto van Tess! Benieuwd of ze er blij mee zal zijn!

Patroon tas: Tas met sierlijke hengels uit Tassen
Patroon an-tasje: Jace did it
Stof: zwarte Triangle B*Inspired by Poppy - De Stoffenstraat
Paspel: zelfgemaakt met zilveren bieslint - Veritas


Stoffenvoorraad: 2 in - 12,5 uit + 2 gekocht&verwerkt #genoegisgenoeg


Geen opmerkingen :

Een reactie posten