woensdag 10 augustus 2016

Het overzicht - La Maison Victor - zomer 2014

De op één na meest begeerde LMV! Met héél wat toppatroontjes!


Blackjack jurk - maten 34 tot 48
Een strandjurkje met een hele open rug!

 


Dé Sunny Pants - maten 34 tot 48
Een geweldig patroon dat ik al 2 keer maakte. Hier en hier.


 


Het magazine is zo goed als onvindbaar, maar het patroon kan je wel hier kopen.

Viva top - maten 34 tot 48
Langs de voorzijde helemaal mijn ding, maar de open rug zorgt ervoor dat dit echt wel een patroontje is voor een feestelijk topje dat ik dus niet vaak zal maken!

  


Ook dit patroon kan je hier kopen.

Copacabana rok - maten 34 tot 48
Een maxirok, die ik waarschijnlijk toch ooit eens probeer.



Ally jumpsuit - maten 92 tot 152
In katoen, ik zou het leuker vinden in tricot!


Deze ook hier te koop.

Juliette clutch
Leuke clutch, waarvan je het patroon hier kan downloaden.


Chique shopper


Weekendtas
Deze is ook hier gratis te downloaden.

 

Tiffany jurk - maten 34 tot 48
De minste jurk uit deze editie.


Pumi hoodie - maten 92 tot 152
Een wel heel breed model met hele brede half lange mouwen.


Butterfly top - maten 92 tot 176
Een leuke shirt, het perfecte patroon voor de nieuwe See you at Six stoffen?


Jolene top - maten 34 tot 54
Een hele leuke top die ik ook al 2 keer maakte. Hier en hier.



Marlon T-shirt - maten XS tot XXL
Een leuk mannen-patroon.

 

Randy broek - maten 92 tot 152
Een broek in joggingstof met een laag kruis en leuke panden.

 

 

Avenue jumpsuit - maten 34 tot 48
De grote versie van de Ally jumpsuit, en ik maak me dezelfde bedenking, waarom in katoen??



Deze is ook hier te koop.

June jurk - maten 34 tot 54
Een mooie jurk, die ik hier al eens maakte.




Deze laatste jurk kan je ook hier kopen.

Ik begrijp wel waarom hij zo gegeerd is, en ik ben blij dat hij in mijn kast ligt :-)

Het voorlopige overzicht vind je hier.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten