zaterdag 19 augustus 2017

Luna met een tikkeltje Lara

Vandaag moesten we naar een babyborrel. Een vriend van Bart van vroeger werd bijna een jaar geleden papa, en we hadden Mila nog niet ontmoet!

Omdat we toch niet met lege handen wilden toekomen, het cadeautje bij de geboorte werd op de rekening gestort, maakte ik een jurkje. De papa is groot en struis, dus nam ik het zeker voor het onzekere en maakte een 86/92 van Laralil.



Het patroontje kwam ik bij een opruimactie enkele weken geleden terug tegen, het werd hoog tijd om het nog eens te maken. 
Ik koos voor een relatief neutraal stofje en combineerde Luna (geen kraagje en geen kap) met de zakjes van Lara (al maakte ik die zonder biesje). Het biesje als zoom, liet ik ook achterwege.
Omdat ik met mijn nieuwe machine nog geen knoopsgaten maakte, koos ik gemakkelijkheidshalve voor kam snaps.



Of het een goede keuze was betwijfel ik! Toegekomen viel onmiddellijk op dat de kledingstijl van de mama (die ik niet ken) toch wel héél ver afwijkt van de mijne!

Patroontje: combinatie Luna en Lara - Laralil
Stof: Froy & Dind

Geen opmerkingen :

Een reactie posten