donderdag 5 juli 2018

Zomerkleedjes

Mijn zus vroeg enkele weken geleden om een zomerkleedje voor Lea Roos. Ze had een bepaald modelletje in haar hoofd, maar ik kon maar geen gepast patroontje vinden.

De Sahara Dress van Bella Sunshine Designs stond al een tijdje op mijn Pinterest te blinken. Hoog tijd dus om me daar eens aan te wagen. Een heel eenvoudig modelletje, bovenstukje volledig gevoerd en een cirkelrokje. Dat laatste halveerde ik wel, want ik had niet genoeg stof (ik gebruikte een overschotje van hier).



Ik maakte ook een bijpassende Play pants. 

Het jurkje viel in de smaak, dus ik maakte meteen nog een tweede setje:



Een derde zal zeker niet lang op zich laten wachten :-)

Patroon jurkje: Sahara dress - Bella Sunshine Designs
Patroon broekje: Play Pants - Madeit Patterns
Veertjesstof: Vincente veertje - Swafing - Framalo
Gele stofje: Japanse vogeltjes - Madeline De Stoffenmadam

Geen opmerkingen :

Een reactie posten