zondag 15 juli 2018

Ondergoedsetjes

Er werd de laatste maanden heel wat ondergoed genaaid. Vooral voor Tess dan, de play pants van Madeit Patterns is dan ook een heel dankbaar patroon. Ook het topje uit Meine Lieblingskleider zit zo in elkaar!

Ook Lea Roos kreeg 2 setjes:



Dit setje werd gemaakt met de restjes van de Litore die ik maakte. En maakte ook nog een bijpassend haarlint.

Een tijdje geleden maakte ik ook al deze: 



Ik kocht voor Tess de lange Lily Balou-rok, maar die bleek toch niet zo handig. Ze wilde een gewoon rokje. Dus ik kortte het in, en met het stuk dat ik eraf knipte maakte ik dit leuke setje. De bijpassende boordstof die ik had bleek niet zo'n geweldige kwaliteit te zijn, waardoor de armbandjes wat uitgerokken zijn. Maar ze is er wel mega schattig mee!



Patroontjes: Bunte Mädchenunderwassche (1 maatje verkleind) - Meine Lieblingskleider en Play pants - Madeit Patterns
Stofjes: Sweet flowers old green - Megan Blue Fabrics en Cactussen - Lily Balou

2 opmerkingen :