donderdag 13 april 2017

Het overzicht - La Maison Victor - januari/februari 2015

De volgende in het rijtje de eerste editie van 2015:

Jessy jurk - maten 34 tot 48
De plooien, rugsluiting en elastiek in de taille zijn de onderdelen van deze klassevolle jurk.





Isa rok - maten 92 tot 176
Een gemakkelijk tricotrokje met elastiek.


Betty rok - maten 34 tot 48
Wijde midi rok.


Sydney rok - maten 34 tot 48
Aanpassende pandenrok.


Thomas T-shirt - maten 92 tot 176
Een basic jongensshirt.


Rianne jurk - maten 34 tot 48
Een dames Candy??



Bob jas - maten 68 tot 152
Een hip, knus jasje, dat volgens het magazine zelfs snel klaar is. De stofkeuze vind ik niet zo goed, maar het model vind ik wel geslaagd!



Jacqueline vest - maten 92 tot 152
De meisjesversie is misschien zelfs nog eenvoudiger!

 




Mona vest - maten 34 tot 48
Eentje dat al lang op mijn to-dolijstje staat, dringend eens werk van maken!


Harley top - maten 34 tot 48
Eén van mijn favoriete patronen! Ik maakte er al verschillende en binnenkort zeker opnieuw! Op deze foto's zie je dat het eerder een ruim patroon is, dus maak deze zeker een maatje kleiner!




Chess sweater - maten XS tot XXL
Een super leuke sweater!




Jazmin vest - maten 34 tot 54
Een kimonovest

 


Het voorlopige overzicht vind je hier.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten