dinsdag 11 april 2017

Het overzicht - La Maison Victor - winter 2014

Na deze nog 4 LMV's te gaan :-) Het is een begin.
Mary jurk maten 34 tot 54
Van deze jurk vind ik vooral de halsafwerking heel geslaagd. Dit is een jurk die mijn beste vriendin Sylvie zeker zou dragen!




Elisa jurk - maten 34 tot 54
Een overslagjurk in tricot, een diepe halsuitsnijding en ingesnoerde taille. 
Eentje die ik ooit zeker moet maken!



Liam polo - maten 92 tot 176
Een polo met lange mouwen, toen deze editie uitkwam was ik meteen verliefd op het stofje en bestelde het in de twee beschikbare kleuren! Ik moet er dringend iets van maken!




Emma jurk - maten 34 tot 42
Een zwierige feestjurk met open rug. Ik was er meteen fan van, maar ik begon er ooit eens aan in een oefenstofje en ik werkte het niet eens af, te veel aanpaswerk! Misschien ooit eens in de les.




Pippa rok - maten 34 tot 48
Een wijde geplooide rok tot over de knie.




Als ik me niet vergis stond deze ook in de XL-editie!

Billie blouse - maten 34 tot 48
Een soepelvallend model met een overslag gedeelte.




Ook deze staat in de XL-editie.

Estelle jurk - maten 34 tot 48
Een jurk waarbij je de verkeerde kant van je stof ook ziet. Het model vind ik niet zo mooi.


Lenny polo - maten XS tot XXL
En ook de mannen krijgen een polo met lange mouwen.


Fil vestje - maten 92 tot 152
Een kostuumvestje, niet echt iets dat ik ooit plan voor Vic te maken.


Indiana vestje - maten 92 tot 152
Bijna hetzelfde patroon als hierboven, maar met een striklint i.p.v. knoopjes. Een totaal andere stofkeuze en dan wordt het plots iets dat ik toch misschien eens maak voor Tess


Lucy jurk j- maten 92 tot 152
Het jurkje hierboven, met een grote strik op de voorzijde. Als feestjurkje voor een kleine meid past het wel!



Grace jurk - maten 34 tot 48
Van model lijkt ze heel erg uit de eerste jurk uit deze editie. De zakjes en de opgestikte rits maken deze speciaal. Deze vindt mijn kleine zusje vast top!




Het voorlopige overzicht vind je hier.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten