zondag 12 maart 2017

Zeven²

Zeven jaar! Zo oud wordt de tweeling vandaag. Rhune en Fleur werden 7 jaar geleden veel te vroeg geboren, maar vandaag zijn het 2 super flinke meiden!

Toen ik hen enkele weken geleden vroeg wat ik dit jaar moest maken, kwam er gek genoeg het antwoord: "een t-shirt", "met vlindertjes", voegde Fleur er aan toe, "en voor mij met bloemetjes" zei Rhune.

Mijn stoffenkast is zo uitgebreid dat ik zelfs niet op stoffenjacht moest.

Ik knipte 2 Billies met V-hals, voor Fleurtje een 6, verlengd tot 8, voor Rhune een gewone 8 jaar. Ze zijn ongeveer even groot, maar Rhune heeft net iets meer reserve dat Fleur :-)






Ze waren allebei blij met mijn stofkeuze, het is nu afwachten tot hun mama mij een leuke aanfoto doorstuurt!

Patroon: Billie - Zonen09
Stofje vlinders: Flowers & Butterflies - Stoffenspektakel
Stofje bloesems: Bloesems - Stoffenspektakel


Geen opmerkingen :

Een reactie posten