zondag 12 maart 2017

Pelican tuniekje

Vorig jaar kwam de klasfoto plots veel sneller dan verwacht. Omdat ik me dit jaar niet wilde laten verrassen, schoot ik dus goed op tijd in actie. Ik twijfelde over de stofkeuze, maar uiteindelijk viel dan toch de beslissing. Niet hetzelfde motiefje dit jaar, maar wel zelfde collectie: die van Lily Balou (zomer 2016).

Omdat ik koos voor een stofje van een kledinglijn, wilde ik wel graag een modelletje maken dat toch wel wat afwijkt van wat er vorig jaar te koop was.
Een tuniek maakte ik nog nooit voor Tess, daar werd nu verandering in gebracht.

Ik ben niet 100 % tevreden van het patroon (Ottobre), maar Tess is blij en dat is het enige dat telt!

Misschien dat ik toch nog maar een ander rokje maak voor eronder, eentje dat net iets nauwer aansluit, ook al draagt Tess dat minder graag. Ik denk dat het mooier zal zijn!



Een zomerse dag in maart, dan wordt er natuurlijk op de trampoline gesprongen...




Patroon: Parachute - Ottobre 6/2016 (met korte mouwen en gelijk voor- en achteronderpand)
Stof: Pelicans - Lily Balou - Mon Depot
rokje: Someone - Happy Hippo
sokjes: Albababy - Lillefant
schoentjes: Camper - Vente-Exclusive

1 opmerking :