zaterdag 4 maart 2017

Het overzicht - La Maison Victor - maart/april 2017

Nog voor de sociale media om de nieuwe La Maison Victor begonnen te roepen, zat hij al in mijn brievenbus! Onverwacht deze keer, maar ik werd er instant happy van.

Het overzicht werd uitgesteld, maar omdat ik toch graag een heel klein beetje bij blijf, met enkele weekjes vertraging:


Esmee jurk - maten 92 tot 152
Een jurkje voor jacquard stof, ik vind hem prachtig, nu maar hopen dat Tess dat ook vindt! De perfecte Lily Balou-stof ligt al in de kast!





Michèle top - maten 30 tot 48
Een heel mooi topje als je geen buikje hebt, niet voor mij dus ;-) De combinatie met een midi Rachel (LMV 1/2016) rok vind ik wel heel geslaagd.




Arnold shirt - maten 92 tot 176
Shirt is niet de juiste benaming, ik vind het een hemdje, en dus helemaal niet mijn ding.

                                       


 

Jeff broek - maten 92 tot 176
Een coole look van hiphopdemin gemixt met het comfort van een jogging.
Raf vroeg een nieuwe broek, ik denk dat ik het patroontje gevonden heb! De broek zelf is van katoen, maar de boord is in boordstof.


Picha rok - maten 92 tot 152
Een wijd midi model. Een simpel modelletje wat aangepast aan de mode van nu.

                                       

 

Joy jurk - maten 30 tot 48
Het soort jurkje dat ik super graag draag! In tricot, veel rok! Deze maak ik zeker voor mezelf, al denk ik dat ik de rok aanpas zodat het niet gerimpeld aan het bovenstuk gezet wordt. (U weet wel, als je al een buikje hebt, hoeft dat zeker niet extra in de verf gezet te worden.)

                                    

 

Barbara jurk - maten 34 tot 56
Zeker geen lelijke jurk, maar helemaal niet mijn stijl.



Suzanne jurk - maten 30 tot 48
Een prachtige jurk!



 

Omer jas - maten XXS tot XXL
Een zomerse mannenjas, maar niet echt Bart zijn stijl.


 

Tiger kruippak - maten 56 en 86
Een leuk pyjamaatje! Ik maakte nog nooit eerder zo'n modelletje. Zou ik het eens wagen?




                                                      

Jean vest - maten 30/32 tot 54/56
Een leuk, niet al te moeilijk tussenseizoenjasje.

                                      




Crystal top - maten 30 tot 48
Ik ben nog steeds geen fan van frutsels, niet voor Tess en dus zeker ook niet voor mij...

 


Tot slot ook nog een dossiertje: gemaskerd bal
Een superheldencape (met kap), een roodkapjes cape (ook met kap, maar een heel pak korter dan die van de superhelden), een wolfjes cape en staart en een wasbeermasker en staart.

Het voorlopige overzicht vind je hier.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten