maandag 4 april 2016

Het overzicht

Overzicht, ik ben het helemaal kwijt! Ondertussen naai ik 2 jaar en 3 maanden en vergaarde ik niet alleen veel stof, maar ook patronen. Ik kocht héél veel boeken en tijdschriften en daarbovenop koop ik ook héél wat kooppatronen. Ik zie ondertussen door het bos de bomen niet meer! Als ik iets wil maken is het steeds een zoektocht, want met zoveel patronen, moet ik toch wel ergens het perfecte patroon reeds hebben liggen.

En dan begint het bladeren, door La Maison Victor, Ottobre, Knippie, B*Inspired by Poppy, Zelfgemaakte kleertjes 1,2 en 3, SVDHZ1 en 2, Zo Geknipt 1 en 2, en ga zo maar door...

Ik begon ooit met een databank (jawel er schuilt een informatica in mij), maar zonder foto's ook niet ideaal, want het ene jurkje is het andere niet, de ene broek gaat wel voor Tess, maar niet voor Vic... En ondertussen heb ik bijna 1000 verschillende ingaves en wordt het er niet makkelijker op!

Er moet gewoon een betere manier zijn om alles bij te houden! Dus bij deze een nieuwe poging! Een blogpost van ieder boek/magazine/patroonontwerpster dat ik heb! Ik weet het een hele opgave, maar met wat extra pinterestborden misschien wel eindelijk een mooi overzicht? 

Deze blogposts zullen vooral voor mezelf zijn, maar ook voor volgers op zoek naar een beetje structuur!

Edit:
Ik maakte een pagina met het voorlopige overzicht. Die pagina vind je hier.

Volg je ook graag mijn pinterest, dan kan je hier terecht.

1 opmerking :

  1. Ik ken het, laatst zag ik een foto op facebook en dacht ik, he heb ik dat patroon ook niet gekocht... oeps, ik lees lekker mee met je overzicht posts.

    BeantwoordenVerwijderen