maandag 17 april 2017

Spin dress #1

Toen ik dit patroontje enkele maanden geleden zag passeren, kocht ik het meteen. Dit is hét patroon voor Tess: een patroontje voor een zwierjurk in tricot! De spin dress van Madeit Patterns. Een No Frills patroon, gewoon het patroon, en 10 stappen om het te maken. Maar als je al wat ervaring hebt, lukt dat zonder enig probleem!

Een supersnel patroontje ook! Amper anderhalf uur naaien (waarvan ik het grootste deel van de tijd met de zoom bezig was) en Tess kon al passen!

Toen ze het aandeed wist ik het meteen, haar nieuwe favoriete patroontje! Zo gaan er eindeloos veel volgen!



Ik nam voor de zekerheid nog een keer haar maat en kwam voor mijn 5-jarige gewoon uit bij een 5 jaar. Ik paste dus helemaal niets aan.



Het zit perfect, het naait als een trein en heeft ook nog een lange mouw optie! Kleertjes het hele jaar rond :-)


En ook al hoeft zwier niet meer elke dag, een kleedje dat zwiert is toch nog steeds haar favoriet!



Patroon: Spin dress - Madeit Patterns
Stof: Birds - Froy & Dind

1 opmerking :