donderdag 6 april 2017

Het overzicht - La Maison Victor - lente 2014

Mijn update liet weer even op zich wachten, nochtans blijft de stapel magazines/boeken geweldig groot! 

De volgende op mijn lijstje wordt een oude La Maison Victor! De tweede, maar de eerste van 2014: de lente-editie:



Cupcake jurk - maten 92 tot 152
Een jurkje dat ik eigenlijk eens voor zou moeten maken. Simpel en zomers. 




Katie rok - maten 34 tot 46
Een leuk rokje voor een jonge meid, voor mijzelf te kort!




Little black dress - maten 34 tot 48
Voor mij liever niet in het zwart, maar deze misschien toch maar eens maken in lichter stofje!




City jurk - maten 34 tot 54
De eerste edities worden nog steeds geloofd omdat ze niet alleen smalle modellen gebruikten. Deze is daar een goed voorbeeld van! Een jurk die zich perfect leent om aan color blocking te doen.


 Tour T-shirt - XS tot XXL
Een basic shirt voor mannen, leuk in zijn eenvoud!




King's vest - maten 92 tot 152
Een echte klassieke jongensvest, niet dat ik dit meteen voor Vic zou maken, maar wel een mooi model.



Highway broek - maten 92 tot 152
Een rechte klassieke broek, perfect bij bovenstaand vestje.



Cool Blue hemd - maten XS tot XXL
Een basishemd, zonder veel extra's, het ideale hemd voor Bart :-)



Pages broek - maten 34 tot 48
Als ik nog eens een broek voor mezelf maak, maakt deze wel een goeie kans!


Novelle top - maten 34 tot 48
Katoenen bloesjes zijn meestal niet aan mij besteed, maar deze vind ik nog wel ok! Het bloesje hierboven bij de Pages Broek.


Breeze jurk - maten 34 tot 54
Een jurkje dat ook in 2017 helemaal in de mode is! Los!






Candy jurk - maten 92 tot 176
Het patroon dat al extreem veel gemaakt werd, tot enkele maanden geleden, het meest begeerde patroontje was denk ik. Maar LMV bracht het dan toch opnieuw uit. En toch... ik maakte het nog niet, Tess heeft draagt veel liever zwier! 




En je begrijpt meteen waarom deze LMV 3 jaar na datum nog vaak gezocht wordt. Ik ben blij dat ik hem heb, ook al maakte ik tot de dag van vandaag nog steeds niets uit deze uitgave!

Het voorlopige overzicht vind je hier.

3 opmerkingen :

  1. Ik ben heel naarstig op zoek naar deze versie van La Maison Victor. Je bent toevallig niet te overhalen om hem aan mij te verkopen? 😉
    (Moest je tegen alle verwachtingen in echt overwegen om hem te verkopen: één adres: elkenys84@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen