woensdag 28 december 2016

Het overzicht - La Maison Victor - januari/februari 2017

Mijn overzicht ligt een beetje stil! Het blijkt toch meer werk dan verwacht! Gelukkig blijf ik met La Maison Victor redelijk goed bij!

Steph jurk - maten 30 tot 48
Een sportieve jurk met rolkraag. Ik heb het meestal veel te warm, dus rolkraagjes hoeven niet voor mij... Maar verder wel een leuke basic jurk.






Claire cardigan - maten 34 tot 56
Een start-to-sew projectje. Een lange eenvoudige vest met opgestikte zakken.





Ricardo jas - maten 92 tot 176
Een jongensjas, in deze stof helemaal geen fan, maar in een effen stof denk ik wel dat het een mooi jasje is, al is de jas duidelijk niet de juiste maat voor het model!






Wout hoodie - maten XXS tot XXL
Een zipper hoodie voor mannen, Bart draagt dit niet graag, maar misschien past Raf er binnenkort wel in!





Storm jasje - maten 56 tot 86
Bijna hetzelfde als de wout hoodie, maar voor babytjes :-) 




Vilette jas - maten 30/32 tot 46/48
Nog een jas, ook met opgestikte zakken, maar wel eentje die kan gesloten worden en met een revers. 





Rebelle jas - maten 92 tot 152
Een mooi, kort meisjesjasje. Ik ben fan! Deze maak ik zeker eens voor Tess!





Gerda jurk - maten 34 tot 56
De voorkant van de jurk, absoluut de topper uit dit magazine voor mij, spijtig van de open rug, maar daar kunnen we vast wel iets op vinden!





Carola rok - maten 30 tot 48
Een eenvoudig A-lijn rokje met leuke zakjes!





Renée top - maten 30 tot 48
Een raglan shirt met lange mouwen en opgestikte bies.






Armand trui - maten 92 tot 176
Een trui die volgens mij door vele dames voor veel zoontjes zullen gemaakt worden! Een prachtige wintertrui!







Babs rokje - maten 92 tot 152
Een simpel rokje, dat met de juiste stof heel speciaal wordt!





Opnieuw heel wat leuke patroontjes! Ik ben weer blij!

Het voorlopige overzicht vind je hier.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten