maandag 8 mei 2017

Sunshine

Toen ik deze maakte voor Tess, liet mijn zus vallen dat ze graag een zomerhoedje had voor Lea Roos in deze stof. Ik ging onmiddellijk aan de slag. Vond in Ottobre een leuke, aangezien Ottobre meestal groot en breed valt, koos ik voor de maat waar ze exact invalt. Spijtig genoeg bleek mijn eerste versie echt te klein! 
Ik maakte dan nog maar eentje, een maat groter!


Omdat dit stofje niet zo makkelijk te combineren valt, gebruikte ik een bijpassend zalmroze stofje als voering. Het patroon werkt met een biesje, maar dat liet ik achterwege en koos voor ervoor om mijn keergat met de hand te sluiten!


Afgelopen zaterdag was het zonnetje van de partij en kwam het hoedje al van pas! 


Het al te kleine hoedje, zal als cadeautje dienen voor een vriendin die onlangs beviel!

Patroon: Sunshine - Ottobre  3/2014
Stofjes: Birds & Stripes XS Poppy - Froy & Dind

Geen opmerkingen :

Een reactie posten