maandag 8 mei 2017

Pyjama Party #8

Enkele weken kocht ik dan toch maar Wolf van Zonen09! Met de bedoeling de volgende pyjama eens dat patroon te gebruiken. Maar als je al een geknipt patroontje hebt in de juiste maat, dan is dat toch net iets makkelijker! En ik ben eigenlijk wel tevreden van het patroon, dus bij deze nummer 8

Vic koos, net als Tess hier, voor een typisch pyjama-stofje. Ik maakte er zelfs al eentje mee, had net niet genoeg stof om het bovenstuk volledig te knippen, maar ik speelde een beetje vals en knipte het achterpand in 2 delen. Zo ging het wel!


Vic is er superblij mee! Deze zal veel gedragen worden!


Patroon: Dandy pyjama - Pyjama Party
Stof: Minion tricot - De Stoffenstraat 
Donkerblauwe tricot - Stoffenspektakel

1 opmerking :

  1. Hihi mijn zoon is net uit zijn Wolf in deze stof aan het groeien. Zijn zus vindt het helemaal niet erg dat die naar haar kast gaat verhuizen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen