zondag 20 maart 2016

Comfortabele joggingbroek

Deze laatste inhaalblog hadden jullie nog van mij te goed!
Een comfortabele joggingbroek, die ik draag als thuisbroek/pyjamabroek.

Ik "kocht" het patroon tijdens de eindejaarspromo van Knipmode, ik kreeg deze dus gratis! Was al lang op zoek naar een ideale comfy broek en deze werd het dus. 



Ik knipte dezelfde maat als mijn broek die ik maakte in de les (ook uit Knip). Ik dacht dat het dan niet mis kon gaan, maar blijkbaar gelden hun maten dus niet voor al hun kledingstukken. De broek is letterlijk twee maten te groot! Maar gelukkig is dat voor dit type van broek geen ramp. Ze zit los (heel los), maar dankzij de rekker verlies ik ze niet! Heb al getwijfeld om ze alsnog te versmallen, maar naai liever nieuwe dingen en ik draag ze toch! 

Ik liet het koordje in de taille weg (helemaal geen fan van) en ik maakte de pijpboordjes langer. Ik verkortte het broekgedeelte, maar bij een volgende versie (twee maten kleiner) mag er zeker nog een stuk af! 
Patroon: comfortabele joggingbroek - Knipmode okt 2011
Stof: nicky velours - De Stoffenstraat

Geen opmerkingen :

Een reactie posten