zondag 20 maart 2016

Billie

Mijn voornemen om meer voor Vic te naaien, gaat verder! Billie lag hier al een hele tijd klaar! Billie, een patroontje van Zonen09 bestaat in standaard maten, maar ook in smalle maten. Vic is helemaal niet smal, maar om zeker te zijn nam ik een shirtje dat op dit moment goed zit en legde het op het patroon. De standaard 98 zou perfect zijn!

Heel veel stofjes in mijn kast, maar eigenlijk maar héél weinig stofjes die perfect zijn voor Vic! Sinds het knippen van Billie (begin vorige week ergens) deed ik dan ook mijn best om heel wat Vic-proof stofjes te bestellen! 

Ik koos voor mijn eerste versie voor een basic versie met ronde hals en lange mouwen:



Ik maakte al enkele shirtjes, dus de handleiding kwam er niet aan te pas (wel een hele mooie mocht je die toch nodig hebben). Ik stikte het halsbiesje door en voor de allereerste keer ben ik daar echt tevreden over! Wat een boventransport toch niet doet!


Samen met de Cisse (ook Zonen09 trouwens) die ik enkele weken geleden maakte, een hele mooie nieuwe outfit!


Patroon: Billie - Zonen09
Stofje: groene busjes - Froy en Dind - Hotstof

2 opmerkingen :