maandag 7 maart 2016

Birthday Princess Castle x2

Het wordt een beetje traditie, als er iets gevierd moet worden, maak ik iets! Zaterdag worden mijn nichtjes Rhune en Fleur 6! Hun mama koos de stofjes, ik het patroontje :-)

Resultaat twee leuke Princess Castle-jurkjes!

 

Na het zoomfiasco met de Nivalis voor Mona haar verjaardag hier, nam ik me voor om voor cadeautjes vooral patroontjes te gebruiken die ik ken! Dit zijn Princess Castle #4 en #5. Ik maakte er al eerder 3 voor Tess (hier en hier en hier). 

Geen geheimen meer dus, en ondertussen lukken tricotbiesjes aanzetten ook super vlot!

Hopelijk zijn Rhune en Fleur er even mooi mee als met hun cadeautje van vorig jaar!

patroontje: Princess Castle - Ottobre 4/2013
stofjes: Megan Blue Fabrics - De Stoffenstraat

Update: de aanfoto :-)





1 opmerking :