zondag 5 februari 2017

Het overzicht - B*Trendy editie 8 - lente/zomer 2017

Ik heb nog een berg werk met alle patroonboekjes en -magazines die ik heb op te nemen in mijn overzicht, maar ik probeer wel bij te blijven met de laatste nieuwe dingen die erbij komen.

Ik was niet meer van plan om nog nieuwe magazines te kopen, maar deze kon ik toch niet weerstaan!



Hoodie B1701 - maten 80 tot 176
Een hoodie met aangeknipte korte mouw, zowel voor jongens als meisjes. Ik ben nog steeds geen fan van kappen, en zeker niet aan shirtjes met korte mouwen! Overbodig vind ik dat :-) 


  

Jurk B1702 - maten 80 tot 152
Een katoenen jurkje, en ook al gaat het tot maat 152, eerder een kleine meisjes model waarvan ik vind dat Tess dit al ontgroeit is.
Deze uitgave heeft ook iets nieuws, van 2 modelletjes kan je een extra tutorial (gratis) downloaden met extra visueel materiaal! Dit modelletje is één van de tutorials.



Top B1703 - maten 80 tot 164
Een leuk topje!


 

Top/jurk B1704 A en B - maten 104 tot 176
Top B1717 - maten 104 tot 176
Een topje dat over een maxi-jurk gedragen wordt. Ik vind het wel wat hebben.
Het lijkt op het eerste zicht een eenvoudig topje, maar de bandjes zijn van elastiek, waardoor dit toch plots iets extra krijgt, als je dat met bv. gouden elastiek maakt!


    



Jurk B1705 - maten 80 tot 152
Het is vooral de achterkant van de jurk die deze jurk speciaal maakt, maar ook spijtig genoeg de reden waarom ik hem waarschijnlijk niet zal maken. Voor Tess is comfortabel heel belangrijk. Zo zit ze in de auto steeds met haar kap op, omdat als ze haar kap naar beneden laat, ze dat vervelend vindt aan haar rug. Een knoop op haar rug zal vrees ik hetzelfde effect hebben en die kan ze niet op haar hoofd zetten natuurlijk...


 

Top B1706 - maten 80 tot 176
Een geweldig leuk topje dat ik deze zomer zeker eens maak voor Tess!

                

Short B1707 - maten 80 tot 176
Een leuk meisjesshortje, als Tess ooit terug broeken/shortjes wil dragen komt deze zeker op de lijst!


 


Broek B1708 - maten 92 tot 176 en 

Bloesje B1709 - maten 92 tot 176



  

Vestje B1710 - maten 92 tot 176
Short B1711 - maten 92 tot 176
Een jasje ideaal voor communicantjes :-) Maar niet voor mijn Vicje! En een bijna bermuda - jongensshort. 

  

Vestje B1712 - maten 92 tot 176
Rokje B1713 - maten 92 tot 176
Dit jasje zou ik dan weer wel maken! Leuk bomberjasje!


 

Jurk B1714 - maten 80 tot 152
Dit is helemaal op Tess haar lijf geschreven! Super leuk jurkje! Ik ben geen fan van de overmatige ruffles-trend, maar deze mouwtjes vind ik superschattig! Dit patroontje komt trouwens ook met een extra tutorial!


 

Broek B1715 - maten 80 tot 176
Deze broek lijkt sterk op de andere, alleen is de stofkeuze een groot verschil. Dit patroon is voor jogging of tricot!


 

Jurk B1716 - maten 104 tot 176
Een jurkje met prinsessennaden. 


 

Ook deze keer weer drie (of liever vier) gratis patroontjes die je kan gratis kan downloaden.

Shirt Luca (P1008) - maten 80 tot 176
Short Robin (P1009) - maten 80 tot 176
Opnieuw geen fan van het shirtje, maar wel van de short, gemaakt voor joggingstof en ook in grotere maten! Raf krijgt deze zomer zo eentje!


  

en het kan ook perfect voor stoere meisjes:


Tas en schort (P1010)



Te downloaden met code: BTRENDY0833

Een geslaagde editie!
Mijn voorlopige overzicht vind je hier.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten