dinsdag 25 oktober 2016

Het overzicht - La Maison Victor - november/december 2016

Gisteren zat de nieuwste LMV in de bus, hoog tijd om nog eens werk te maken van mijn overzicht!




Pia jurk - maten 34 tot 56
Een feestjurk in plissé stof, met een lint in de taille. Als ik ooit eens mooie plissé stof tegenkom, denk ik wel dat ik deze maak!



 

Juliette blouse - maten 92 tot 152
Niet mijn ding...




                        

Finn jas - maten 56 tot 86
Mooi jasje, maar met bies afgewerkt, dat zou ik nooit doen. (zeker niet omdat het gevoerd is!)


 

Helen vest - maten 30 tot 48
Een bomberjacket maar in wollen stof! Ik vind het wel leuk!




Lola jurk - maten 30 tot 48
Een maxijurk voor de feesten, best wel fan van deze!


Aaron vest - maten 92 tot 176
Een topper! Leuk vestje in sweaterstof!



Freya jurk - maten 92 tot 152
Hoewel de maten voor kleine tot niet meer zo kleine meisjes gaan, vind ik dit echt een babyjurkje! Niet voor Tess! Met en zonder peter pan-kraagje.



 


 

Stella top - maten 34 tot 56
Ik ben persoonlijk meer fan van de Dusty top!

 




Florence jurk - maten 30 tot 48
Deze vind ik het minste model uit deze editie, niet aan mij besteed.


 

Max broek - maten 92 tot 176
Een stoere jongensbroek.


Titus trui - maten XXS tot XXL
Een prachtige mannentrui!


Gaelle rok - maten 30 tot 48
Mijn eerste gedacht, was net wat te kort, maar wel fan van het model!






Alweer een geslaagde editie, niet?

Het voorlopige overzicht vind je hier.

2 opmerkingen :

  1. Beste, ik ben tevergeefs op zoek naar het patroon van de helen vest. Nergens verkrijgbaar. Kan ik het via jou evt. digitaal aankopen? Of het magazine overkopen?
    Alvast bedankt voor je reactie. Vriendelijke groeten, Laure

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Laure, ik verkoop mijn magazine niet, maar je kan het nog heel even bestellen op de site van La Maison Victor zelf! Met korting zelfs!

      Verwijderen