zaterdag 21 juni 2014

Ministrijkplankhoesje

Vorige week kocht ik een ministrijkplankje, zo eentje om makkelijk mouwtjes en kraagjes van kleinere kleertjes te strijken. Ik had er nog nooit behoefte aan gehad, ben helemaal geen pietje precies als het op strijken aankomt! Maar bij het naaien, moet dat wel! 
In de kringloopwinkel vond ik er eentje voor amper 3 euro, maar het hoesje was wel aan vervanging toe! 

Aangezien ik graag al mijn naaigerief wil opfleuren met de Love to sew-stofjes van Micheal Miller, gebruikte ik één van mijn nieuwe stofjes! Ik kocht een hele lading in een leuk webshopje: Lappeneel!














De onderrand werkte ik af met paarse biais die ik een hele tijd geleden uit de Action meebracht! Het nylonkoordje recupereerde ik van de oude hoes!


 

Nu past dit al perfect bij mijn naaihulpje dat ik eerder deze week maakte!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten