zondag 15 juni 2014

Harlequin shirt


Toen de allereerste La Maison Victor uitkwam, wist ik onmiddellijk dat ik ooit eens de Harlequin jurk zou maken.

Ik had al en hele tijd dit leuke stofje liggen (madeliefjes van Lillestoff dat ik kocht bij Happy Hippo) en ik begon eraan. Maar ik was duidelijk niet echt wakker toen ik het patroon overnam. Zelfs toen ik enkele dagen later het patroon uit mijn stof knipte had ik het niet door... 

Omdat ik mijn jurk zeker niet wilde verknoeien ging ik langs in het naaicafé van Stitch & Co. Wat ik twee keer niet zag, zag Els (de fantastische vrouw achter Stitch & Co) onmiddellijk, het was veel te kort... Ik was een deel van zowel mijn voorpand als mijn achterpand gewoon vergeten over te nemen. Waardoor mijn Harlequin jurk geen jurk werd, maar een shirt. 

Ik werkte voor de allereerste keer met een overlock (wat een geweldige ervaring) en maakte een heel leuke shirt! Het is dan wel geen jurkje geworden, dit ga ik veel dragen :-)














Gemaakt op 24 april 2014 Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen :

Een reactie posten