maandag 9 juli 2018

Kampvoorbereidingen - linnenzak

Zaterdag is het zo ver, dan gaat Tess voor de allereerste keer op Chirokamp. Zij kijkt er al maanden naar uit, ik niet. Hoewel ik zelf in de Chiro ben geweest, lijkt het plots zoveel langer dan het vroeger leek.

De afgelopen week kocht ik allerlei spullen. Een grote koffer, extra shortjes, extra sokken, handdoeken, een toilettas en alles voor daarin. Maar op het lijstje stond ook een linnenzak. Met Kerst gaf ik alle neefjes en nichtjes eentje cadeau. Maar die voor Tess werd deze week pas gemaakt.


Ik appliqueerde zelfs haar naam op de zak, al is dat minder goed gelukt dan ik gehoopt had. Bovendien was het ook een gigantisch werk. Maar ze heeft een linnenzak :-)

De handdoeken die ik kocht kregen een bijpassend naamlabeltje.


Vlinderstof - B*Inspired by Poppy - Stoffenspektakel
Roze stof: Infinity Antwerpen
Handdoeken: Action

Patroon linnenzak - aangepaste (vooral veel grotere) Boy's Drawstring backpack - Noodlehead

Geen opmerkingen :

Een reactie posten