donderdag 5 april 2018

Theo

Ik zocht al lang een patroontje voor een hemdje in tricot voor Vic. Maar die zijn niet zo makkelijk te vinden. Deze maakte ik 2 jaar geleden al en dat was echt dik ok. Alleen niet geschikt om volledig in één soort stof te maken als je een print hebt die maar in 1 richting loopt.

Mijn zoektocht op het internet gaf me steeds dezelfde resultaten: Theo (een patroon gemaakt voor katoen) dat door velen succesvol werd gebruikt voor tricot. Het patroontje kocht ik niet zo lang geleden in de uitverkoop van een webshop. Hoog tijd dus om het eens te proberen.

En blij dat ik ben met het resultaat!

 

Vic en poseren, niet echt de ideale combi, maar toch een paar aanfoto's :-)

Het enige dat ik misdeed was het hoekje aan de kraag, dat zit onderaan, spijtig genoeg. De rest ging echt zonder problemen. Okay toegegeven, ik werkte er wel lang aan, maar het resultaat is dan ook top!


Ik werkte deze keer met drukknopen, de volgende maak ik echte knoopsgaten!



Ik knipte vanmorgen al een tweede :-)

Stof: Planes - Froy & Dind - Madeline De Stoffenmadam
Patroon: Theo - Zonen09


2 opmerkingen :