donderdag 28 september 2017

Blogtour Blou - Cobalt

Afgelopen zomer ontdekte ik via de blog van Lunatiek een prachtige longsleeve! Het bleek het werk van een nieuw Belgisch patroonmakersduo. Ik klikte het patroon meteen in mijn winkelwagentje en zette het op mijn maaklijstje.

Als fan van het eerste uur werd ik eind augustus gevraagd om mee te werken aan deze blogtour! De laatste duw in de rug die ik nodig had om met het patroontje aan de slag te gaan.


 

Cobalt is een veelzijdig patroon, met verschillende opties! Ik koos de longsleeve versie, met omgezoomde driekwartmouwen en een V-rug.

Die V-rug (kan ook Y-rug) is een echte eyecatcher! De uitgebreide foto-uitleg zorgt ervoor dat je die zonder problemen en helemaal perfect afgewerkt krijgt!



Een mooi aansluitende longsleeve maakte ik nog nooit voor mezelf, maar deze wordt zeker niet de laatste! Maat 5, zit als gegoten. Ik hoefde geen enkele aanpassing te maken. Ik verknipte een lang gekoesterd pareltje van Lillestoff en gaf de hals en
V-rug nog wat extra bling met glitterboordstof.




Voor de gelegenheid vroeg ik mijn zus om foto's te maken! Ik denk dat ik het haar wat vaker zal vragen!



Met de winter op komst, plan ik alvast nog eentje met lange mouwen! Jullie ook?
Tijdens de blogtour kan je Cobalt aankopen met een korting van 15%. Gebruik daarvoor de kortingscode ‘TOUR0917COBALT‘ bij het uitchecken. Deze code is geldig tot en met woensdag 4 oktober.

Nog meer inspiratie vind je hier: BlouBabarum - Bellevi - Blogrevolution - Fleur Sebregts - Frullemieke - Girlinuniformblog - JongensToch! - Khadetjes - Lielebeesje - Lunatiek - Pieke Wieke - Sisko By Mieke - Stokstaartjedoethetzo - Vlijtig Liesje Knutselt  



14 opmerkingen :

  1. Ik beaam... ohja, uw zus mag/moet meer foto's nemen, ohja, chance dat je die stof niet liet liggen en ohja, gelukkig ging je met het patroon aan de slag; mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig! intussen klikte ik het patroontje in mijn winkelmandje en droom ik over mijn eerste versie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dit stofje komt fantastisch goed tot zijn recht dankzij het prachtige boordje!! Heel tof gecombineerd! Ik ben fan (van het patroontje, maar dat wist je al), maar ook van jouw versie en de foto's! Heel mooi!

    (ik had het al gezien op IG, maar sta een beetje achter met blogs lezen :D dankjewel voor de vermelding!!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en graag gedaan! Zonder jou had ik het patroontje niet zo snel ontdekt!

      Verwijderen
  4. Mooi shirt! Prachtig stofje en wat is die v-hals achter een leuk detail, en zo mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ben er zeker van dat deze jou ook heel mooi zou staan!

      Verwijderen