zaterdag 12 december 2015

Bijna naar school, dus geen crèche meer... #theendofanera

Nog een week en dan zit ook Vic zijn tijd in de crèche erop. Bijna vier jaar bracht ik elke werkdag eerst Tess, dan Tess en Vic en dan alleen Vic naar de crèche. Afzetten ging oorspronkelijk met een heel klein hartje, maar gaandeweg werden de kinderverzorgster een deel van ons leven, een groot deel zelfs voor Tess en Vic. Vic afzetten doe ik dan ook met een gerust hart! Maar daar komt nu een eind aan. Vic gaat in januari naar school, dus we nemen afscheid van enkele fantastische kinderverzorgsters... 
Al is enkele misschien niet helemaal goed geformuleerd. Er waren de afgelopen jaar héél wat veranderingen, Joanne, Freya, Julie, Dorien, Jolien, Kitty, Lore, tante Viv, Vivi, Ellen, Sarah (D), Marijke, Katia, Aurelia, Mireille, Eva, Martine, Katrin, Greetje en Sarah (DS). Sommigen bleven maar heel even op de eerste verdieping, anderen waren er van in het begin al bij! De laatste twee zorgden bijna heel Vic zijn Lollie-tijd voor hem. Dus zij worden extra "in de bloemetjes" gezet vrijdag!
Ik maakte een shopper. Die maakte ik hier al eens, een cadeautje voor juf Elke dat enorm in de smaak viel.

Aangezien Vic nog niet zo goed kan kleuren, koos ik deze keer voor kleurrijke canvasstofjes!




De donkere zal voor Sarah zijn, de lichte voor Greetje! Ik hoop dat ik de stofjes goed gekozen heb!

Voor alle andere kinderverzorgsters maak ik nog een dankjewel-pakketje waarvan ze kunnen smullen tijdens de pauzes!

patroon: Tas met sierlijke hengsels uit Tassen
stof: allemaal canvaskatoentjes van Ikea!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten