zondag 8 november 2015

Bethioua wa?

Ik ben op Facebook lid van enkele leuke naaigroepen. Aan inspiratie dus geen tekort. Heel vaak passeren er mooie creaties en soms zijn ze zo mooi dat ik gewoon het patroon moet kopen.
Zo ook met Bethioua, een patroontje voor een dameslongsleeve. Op zich niet zo speciaal, maar met een hele leuke raglan mouw afwerking op de rug!

Als tweede projectje deze vakantie koos ik opnieuw voor mezelf! Iets minder snel klaar, omdat ik zoals zo vaak liever te groot knip dan te klein. Maar het dan vaak te groot blijkt. Ik tornde dus alles los en begon opnieuw in een maat kleiner! (mijn confectiemaat trouwens, maar die matentabel suggereerde toch echt weer een maatje groter!) 

Eenvoudig shirtje met makkelijke uitleg (in het Engels)! Het enige dat het iets moeilijker maakte was de ronde zoom op de rug, maar gelukkig bracht mijn stoomstrijkijzer raad!



Ik ben heel tevreden met deze longsleeve, alleen zal de volgende eentje worden met een print die in verschillende richtingen kan! Want door de speciale afwerking op de rug, staan mijn bloempjes daar niet helemaal zoals het hoort!


Bart trok de foto's en is spijtig genoeg geen geweldige fotograaf en had ik ook nog eens een bad hair day ;-) 


Stof: Froy en Dind - Artie Red

2 opmerkingen :

  1. Ik vind hem geweldig hoor ook al bestaat hij uit dezelfde stof. De richtingsverandering in de stof maakt het speels: top!

    BeantwoordenVerwijderen