zondag 21 september 2014

Swapperdeswap - Secret September Swap - de foto's

Mijn pakje was al een hele tijd af, maar ik postte nog geen foto's... Vandaag mochten we EINDELIJK onze pakjes open maken!!

Dit maakte ik voor Ine:



Ine heeft een zoontje en een dochtertje. Voor haar zoontje maakte ik een (pyjama)broekje, voor haar dochtertje (en haar pop) een rokje). 
Voor Ine zelf maakte ik een naai-hulpje (met speldenkussen en afvalzakje. Ik deed er nog wat knoopjes bij en een leuk naaidoosje.

Ik hield het heel makkelijk, omdat ik de afwerking perfect wilde. Dat lukte goed! De volgende swap probeer ik iets moeilijker!

Patroon broekje: Het Grote Naaiboek (Femma)
Patroon rokjes: Knippie 3/2014
Stofje broekje en rokje: Dapper - Circus (zag op haar Pinterest dat ze grote fans zijn van het circus).

Patroon naaihulpje: een vereenvoudigde versie van deze van Sew Mama Sew!
Stofjes naaihulpje: Michael Miller - Love to sew (van bij Lappeneel)


Het leuke van swapjes is, dat je ook altijd een cadeautje terug krijgt! En wat voor één!
Ik werd serieus verwend!

Een prachtig jasje voor Tess:

Een leuke hoodie voor Vic:


Een super leuke knuffelschildpad (met een plaatsje voor de afstandsbediening :-) ) Die Tess al helemaal opeiste!


Een zakdoekhoesje - knoopjes - en een schildpad met hotfixsteentjes! Samen met een leuke brief van mijn swapje Sylvie van Catsy!


Sylvie, bij deze, nog eens bedankt voor dit geweldige swapje!

2 opmerkingen :

  1. Heel graag gedaan hoor Tine!!

    Dikke kus
    Sylvie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele leuke schildpad van hotfixsteentjes gekregne van Sylvie. daar zal ze wel een paar uurtjes mee zoet geweest zijn. En jouw pakketje voor je swapje is ook heel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen