donderdag 11 september 2014

Dalton broekje

Toen ik de laatste nieuwe La Maison Victor (herfst 2014) doorbladerde, wist ik het onmiddellijk... Het Dalton broekje moest mijn volgende projectje worden en onmiddellijk in tweevoud! 


Eén van de kinderverzorgsters van Tess werd zwanger tijdens Tessje haar Lollietijd en moest dus onmiddellijk stoppen met werken. Maar ik wilde haar toch niet vergeten, ze werd eind augustus mama van een super schattige tweeling! Ik had nog net genoeg stof over van de schortjes die ik maakte. 




Het patroon is net als alle andere LMV-patroontjes geweldig! Dit is het eerste kinderpatroon dat ik maak en heb nu al spijt dat mijn twee spruiten hier niet meer in passen! Het enige minpuntje misschien is dat je toch wel een serieus stuk boordstof nodig hebt! Ik had nog exact 3 kleurtjes die groot genoeg waren. 
Maar ik vind het zo'n leuk broekje dat ik nu al zeker weet wat ik alle komende geboortes cadeau doe! Zal dus maar snel een voorraad boordstof inslaan!

Stofje: Dapper (kraampje op de woensdagmarkt van Vilvoorde)
Boordstof: megafournituren.nl

Geen opmerkingen :

Een reactie posten