vrijdag 15 augustus 2014

Swapperdeswap

Las al vaak in verschillende Facebookgroepjes over leuke swaps tussen naaisters! Ik kwam terecht in de groep Swapperdeswap en durfde het deze keer aan om me in te schrijven!

De Secret September Swap is een geheim swapje. Ik kreeg van mijn swapje enkele gegevens en ging op zoek naar iets leuks om te maken. 
Aangezien ik geen idee heb, wie hier allemaal mee leest, blijft het dus nog geheim!

Maar mijn eerste projectje is klaar! Ik maakte iets voor het zoontje van mijn swapmaatje in een stofje dat heel hard lijkt op iets dat ik op haar Pinterest zag staan! Hopelijk vindt ze het leuk!

Er staan nog 3 andere projectjes op het programma! 
Op 21 september moeten alle swapjes toegekomen zijn en dan zal ik hier ook wat foto's plaatsen.

2 opmerkingen :

  1. Het zoontje is er heel blij mee, evenals de dochter en de mama! Bedankt! Waar vond je dat leuke stofje?

    BeantwoordenVerwijderen