vrijdag 23 juni 2017

Eentje is geentje

Vorig weekend maakte ik voor een Tess een topje en dat was een schot in de roos! De zomerse temperaturen vroegen om nog eentje! De stof koos ze deze keer zelf, een restje van dit project. Veel had ik niet meer over, maar gelukkig is dit een topje dat maar weinig stof nodig heeft.




Omdat ik de halslijn net iets te diep vond, verhoogde ik deze met anderhalve centimeter!
Verder werd er niets gewijzigd! Topje nummer 2 zat in een mum van tijd in elkaar!




Past perfect op haar blauwe rokje van Ba*Ba.

Patroon: B1704 - B*Trendy #8
bedrukte stof: Blauwe vosjes - Lily Balou - Mon Depot
effen stof: kobalt blauwe tricot - De Stoffenstraat

6 opmerkingen :

  1. oooh zo leuk! ik blijf erbij dat die kleurtjes haar heel mooi staan (wat waarschijnlijk de reden is dat haar brilletje die kleurtinten heeft ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja inderdaad, al staat ze wel met veel kleuren goed!

      Verwijderen
  2. Oh, wat mooi!! Ze staat zo goed met deze kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen