woensdag 15 oktober 2014

Cadeautjes voor Bijtjes

Iets sneller dan verwacht moest ik al aan een afscheidscadeautje beginnen... Vic gaat na de herfstvakantie naar de peutergroep in de crèche. Maar de kinderverzorgster die van dag 1 van Tess bij de Bijtjes stond moet nu "verhuizen". Ze gaat opnieuw studeren en werkt daarom maar halftijds. Ze krijgt een andere groep in een andere vestiging.
Gisteren was haar laatste dag en dus kreeg zij haar afscheidscadeautje al!


De schorten die ik maakte bij Tessje haar afscheid vielen goed in de smaak :-) Dus maakte ik gebruik van een gekend recept! Ik maakte me het iets makkelijker door niet met biaisslint te werken, maar gewoon mooi om te zomen! 

Ik had trouwens ook niet voldoende stof om meters en meters biaislint te maken! 




Dit weekend maak ik nog een tweede schort en nog 3 kleinere cadeautjes voor de kinderverzorgsters die maar af en toe bij de Bijtjes staan! 

2 opmerkingen :

  1. Leuk zeg! Waar kocht je de bijtjesstof?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :-) Ik kocht de stof bij Modes4U. Ik bestelde daar enkele maanden geleden enkele stofjes en deze waren toen in uitverkoop maar 3 dollar! Ik had onmiddellijk dit projectje in mijn achterhoofd! Wel opletten als je daar besteld, kunnen douanekosten bijkomen!

      Verwijderen