zondag 26 juni 2016

Het overzicht - Veritas nr. 5 - Baby

Ik was deze week bij Veritas en deze lag aan de kassa, ik zou beter moeten weten, maar ik kon niet weerstaan! Ook al heb ik helemaal geen baby's meer, en zullen er ook geen meer komen, toch maar weer een extra magazine.




1 Blanche broekje - maten 56 tot 74
Een simpele babylegging (drie patroondelen). Zelfs Lea Roos past er niet meer in vrees ik!




2 Bastiaan kruippakje - maten 56 tot 104
Met konijnenoortjes :-) 




3 Becca jurkje/topje - maten 56 tot 116
Een A-lijn wikkeltopje/jurkje



6 Berre verzorgingstas
Dit heb ik niet meer nodig, maar vind het wel leuk om daar een patroontje van te hebben, misschien maak ik het ooit als cadeautje!




7 Opbergzak voor speelgoed



8 Bill broekje - maten 56 tot 116



9 Beth jurk/rok - maten 62 tot 116



10 Babs top/jurk - maten 56 tot 116





11 Belle jasje - maten 56 tot 116
Waarschijnlijk het enige kledingstuk dat ik misschien zal maken, lijkt me wel een leuk jasje voor Tess, met lange mouwen uiteraard!




12 Britt bloesje - maten 50 tot 116




13 Billy rokje - maten 56 tot 116




14 Brooklyn sweater - maten 56 tot 116



15 Babar dinocape




16 Tipi



19 Bobo slabbetje



Geen super editie, ze spelen goed in op enkele trends (tipi, opbergzak voor speelgoed). Maar verder eerder saaie patroontjes, net als hun foto's trouwens, slecht gefotografeerd, heel moeilijk te zien, gelukkig zijn hun tekeningen wel duidelijk.

Het voorlopige overzicht vind je hier.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten