zondag 10 april 2016

Kussens

Bij de verhuis afgelopen zomer, gooide ik de kussens die in onze zetel lagen en de overtrekken weg! De kussens waren op (ze waren helemaal niet meer zo dik als toen ik ze kocht) en de overtrekken waren gepluisd!

Ik nam me voor om de nieuwe zelf te maken! Het heeft meer dan zeven maanden geduurd, maar afgelopen week bestelde ik stof en daarnet werden de kussens in elkaar gezet! 



De achterkant bestaat uit 2 flappen, makkelijk af te halen om te wassen!


Ik ging voor bolletjes en streepjes in kaki, dat past mooi bij de muur (olijf)


Een simpel en snel projectje dat ik maakte terwijl Bart met de kindjes de auto waste!

 

Patroontje: voorkant 50x50 cm achterkant 2 keer 35x50 cm voor een kussen van 50x50 cm
Stofjes: kaki bolletjes en streepjes - Modestofjes.be

Geen opmerkingen :

Een reactie posten