zaterdag 19 december 2015

Pyjama Party

De kerstperiode is de ideale moment om pyjama's te maken! Ik kocht afgelopen zomer prachtige nicky velours van Hamburger Liebe! Het ideale stofje voor een winterse pyjama!

Patroon tekenen en stof knippen nam meer tijd in beslag dan het eigenlijke naaien zelf! Leve de examens, zo kreeg ik afgelopen maandag op een namiddagje de twee pyjama's helemaal klaar!

Maandagavond net voor het slapen gaan werden deze foto's getrokken!




Ik had geluk, ze waren beiden in een goede bui, ondanks het feit dat het bedtijd was!


Op deze laatste foto lijkt het bovenstuk van Vic wat lang, ik twijfelde heel lang of ik de boord in effen blauw zou doen of niet. Bij het zien van deze foto vrees ik dat ik de verkeerde keuze maakte. Maar omdat de pyjama nog ruim zit, valt het binnen enkele maanden misschien minder op!



Maar ik ben wel absoluut tevreden met het resultaat en zij ook! Ik heb hetzelfde stofje nog in een kleurvariant (petrol en oranje) liggen en ik denk dat ik mezelf ook een pyjama maak!

Patroontje: Dandy pyjama uit Pyjama Party
Bedrukte stof: Go Lucky - Hamburger Liebe - geen idee meer in welke webshop...
Effen velours - De stoffenstraat

Heb jij ergens leuke bedrukte nicky verlours gezien, laat het mij zeker weten! Ik ben hopeloos op zoek naar meer!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten