zaterdag 12 december 2015

Music for life - Alba Kids

Eén van mijn favoriete merkjes voor kleertjes voor Tess en Vic is absoluut Albababy! Er is zelfs een hele Facebookgroep aan gekoppeld: Alba Kids. Hier kan je kleertjes tweedehands kopen. Vorig jaar deden we met de groep last minute mee aan Music for life. Dit jaar staken de beheerders er heel wat meer tijd in! Er werden uiteraard kleertjes geveild voor het goede doel, maar er was ook een aparte categorie. 

In deze aparte categorie, plaatste ik mijn bijdrage. Ik zou een rokje maken in een maat en stofje naar keuze voor de hoogste bieder.

Carolien won de veiling, koos een stofje en ik maakte een rokje:



Carolien koos een cirkelrokje voor haar bijna 2-jarige meid! 


De zoom werd afgewerkt met bieslint dat enkel aan de binnenkant te zien is.


Ik werkte met Engelse naden voor een extra mooie afwerking.


Een leuk cirkelrokje voor wanneer de winter voorbij is! 


Patroon: cirkelrokje op maat, ik gebruik altijd deze hulplijnen.
Stof: Het fruitmandje - De Stoffenstraat
Boordstof en bieslint: Labelly (alweer een webshop in uitverkoop)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten