vrijdag 25 september 2015

les 4: We maken een broek - pfff

Ik had zo gehoopt om deze les er echt aan te beginnen, maar wat nam stof knippen en tekenen veel tijd in beslag zeg!

Nog nooit tekende en knipte ik zo op de millimeter...

En dan had ik nog geluk en mocht ik gewoon de stiklijnen tekenen en met carbon doordrukken. Terwijl dit eigenlijk gelust moet worden, hell no!

Ik kreeg nog net voor het einde van de les de zijnaden en binnenbeennaden overlockt.

2 uur en 45 minuten verder, nog steeds niet aan mijn broek begonnen...

1 opmerking :

  1. ik ken dat gevoel MAAR je zult zo blij zijn dat je het rustig aanpakt want naaien volgens de regels kan je niet vlugvlug!!!! Je leert de knepen van het vak DUS wees geduldig.
    De eerste naailessen (twee jaar geleden) had ik precies hetzelfde gevoel. Niets ging vooruit & alles moest perfect zijn. Weet je dat ik nu alle kledingstukken drieg (lits met katoendraad).. ik kan niet meer zonder werken want alleen op die manier werk je perfect en correct!
    Ik hoop dat je kunt genieten van de les en eventjes de klok kunt vergeten. Het wordt een broek waar je ozoooo fier zult op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen