woensdag 2 september 2015

Lang geleden...

7 weken, zolang liet ik niets van me horen! Het was een drukke vakantie, maar spijtig genoeg niet op naaigebied. We kochten eind juni een huis en de afgelopen 7 weken was ik druk in de weer met van ons nieuwe huis, ook onze thuis te maken. Afgelopen weekend was het zo ver, "de verhuis". Dat verliep eigenlijk heel vlot! Stilletjes aan krijgt alles een plaats, en begint het enorm te kriebelen om opnieuw aan de slag te gaan!

Vanavond start ik een nieuwe naaicursus in het CVO (broek/rok), voor mezelf deze keer! Ik ben dus heel benieuwd wat dat gaat brengen...

Voor nu, geen nieuwe creatie maar een prachtige foto van mijn 2 nichtjes die naar school gingen in een zelfgemaakte outfit!



Deze jurkjes maakte ik voor hun verjaardag, maar het past nog steeds! Zijn ze niet super schattig!!

Meer info over de kleedjes vind je hier!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten