maandag 6 juli 2015

jurkje wordt rokje

In december maakte ik dit kleedje: 



Dit jurkje was één van mijn beste werkjes, al zeg ik het zelf :-) Tess droeg het heel graag, maar spijtig genoeg was ze er tegen april alweer uitgegroeid. Kleine meisjes groeien sneller dan mama's zouden willen!

Ik legde het weg omdat ik er geen afscheid van kon nemen. Dit weekend vond Tess het en vroeg ze zich af waarom ze dit niet meer mocht aandoen. De pasbeurt die volgde maakte alles duidelijk: "Maar mama, ik vind dat zo'n mooi kleedje, maar het is véél te klein!" Toen ik voorstelde om er een rokje van te maken, was ze onmiddellijk akkoord.
De rits ging eruit, het rokdeel werd losgetornd, wat boordstof erop en klaar...




Vandaag wilde ze wel poseren! En als ze het rokje na de passessie niet wil uitdoen, dan weet ik dat het een voltreffer is!

Het rokje zit trouwens nog heel ruim, dus ze gaat er nog lang van kunnen genieten!

Stofje: Chickadees - Timesless Treasures
Shirtje: Albababy

1 opmerking :