woensdag 1 juli 2015

JOEPIE :-)

Ik deed mee aan de wedstrijd in het Facebookgroepje Handwerk. Een heel leuk groepje, waar je patroontjes kan kopen en waar je naast het bekijken van de creaties van anderen, heel veel extra uitleg en tips krijgt! Vanmorgen werd de winnaar gekozen en tot mijn grote verbazing ben ik dat :-) Ik stuurde deze in: 



Mijn prijs: drie patroontje van Yoke, hoe leuk is dat!
Er zullen binnenkort dus nog jurkjes voor mezelf volgen!

De vakantie begint, er staat een grote verhuis op de planning, dus hopelijk vind ik toch de tijd om af en toe te naaien! Afgelopen maand werd er veel genaaid, nochtans maakte ik maar één blogpost. Het vele naaien gebeurde in het grootste geheim! Heb namelijk de doopsuikercadeautjes voor mijn zus gemaakt! Die hebben jullie nog te goed, van zodra mijn zus bevallen is!

1 opmerking :

  1. Wow die jurk staat je echt prachtig, de halslijn is echt heel mooie geworden, verdiende eerste prijs lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen