dinsdag 14 juli 2015

Ik vind dat wel héél mooi hé mama...

Als Tess dat zegt, dan weet ik wat me te doen staat...

Een patroontje uit mijn doos halen, stof knippen en naaien. Anderhalf uur later heeft Tess een nieuw jurkje en is ze helemaal blij!




Haar absolute favoriet: zwierkleedjes... 



Mama en Tess assorti...




Zo leuk, een jurkje waarvan ik op voorhand weet dat het goed is, geen patroon meer moet tekenen, alleen maar knippen en stikken! 
Ik maakte dit jurkje al eens eerder hier. Alleen maakte ik de mouwtjes iets langer, het beleg een centimetertje minder breed en zoomde ik anders om. 

Patroontje: jurk 12 - Knippie 1/2015
Stof: Rounded Orange - Froy en Dind (Bambiblauw)

1 opmerking :

  1. Het is zo'n prachtig patroon. Mijn dochter haar favoriet. Helaas ben ik het patroon kwijt geraakt in een verhuizing... Heeft u toevallig het patroon nog? Ik heb deze nodig in maar 134-140... Groeten Irene Kouwenberg
    ic.kouwenberg@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen