donderdag 9 juli 2015

Een grote jongens broek :-)

Mijn oudste petekindje Raf wordt vandaag 9 jaar! Een grote jongen dus! Een hele tijd geleden beloofde ik dat ik voor hem eens een broek zou maken. Die belofte loste ik vandaag in!

Ik maakte voor hem een Charles van Compagnie M!


Hoe groter ze worden hoe moeilijker het wordt. Raf is lang en smal! Lengte moest dus verlengd worden, taille serieus versmalt! Een extra lange knoopsgatenelastiek zorgt ervoor dat ze (gelukkig) mooi rond zijn poep past :-)

Allereerste knoopsgatenelastiek viel heel goed mee!


Knoopsgaten blijven een uitdaging, want mijn machine werkt niet altijd even goed mee!


Maar hij is er blij mee en daarvoor doen we het hé :-)

Een hele gelukkige verjaardag lieve Raf!

Patroon: Charles van Compagnie M
Stofjes: Levendig blauw en Folding Boats groen van Soft Cactus
Paspel en knoopjes: Veritas

Geen opmerkingen :

Een reactie posten