woensdag 29 april 2015

Janneke

Toen mijn zus 4 maand geleden vertelde dat ze misschien opnieuw zwanger was! Konden we alleen maar hopen dat ze na 2 prachtige zonen, nu een dochtertje zou krijgen!

Dat ze begin oktober een meisje verwacht, maakt haar de gelukkigste mama van de hele wereld!

Ik maakte voor haar al twee zwangerschapsrokjes. Van haar lievelingsstofje had ik nog net genoeg over voor een Janneke (Sisko By Mieke)!



Ik sukkelde ongelooflijk hard met de rits, ik wilde een perfecte blinde rits! Als ik het eindelijk goed vond, trok ik ze over en kon nog eens helemaal opnieuw beginnen...
Maar ik ben blij :-) Al zou ik de volgende keer mijn paspel net iets meer moeten uitdunnen aan de rits!


Spijtig genoeg geen doorlopende print zoals hier, daarvoor had ik niet genoeg stof meer...

Mijn zus pinkte een traantje weg toen ik het afgaf! Ze kan het nog steeds niet geloven dat het echt een meisje wordt!

Patroon: Janneke - Sisko By Mieke (gratis!!)
Stofje: Chickadees - Timeless Treasures

1 opmerking :

  1. Ik vind dit ook een mooi stofje, heb het ook al veel gebruikt. Voor zo'n kleedje is dat ook wel heel goed geschikt, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen