zondag 1 maart 2015

Zo Geknipt! 2 Sew Along - project februari met een dagje vertraging

De tweede maand van de Zo Geknipt! 2 Sew Along en alweer doe ik het niet helemaal volgens de regels ;-)

Met één dagje vertraging dan toch mijn tipsy tasje!

Ik maakte de kleine versie (pennenzak) in verschillende Soft Cactusstofjes en met een rode voering.

Had ik alle fournituren in huis gehad, was het mij waarschijnlijk wel gelukt, maar de rits en de opstrijkbare volumevlies gooiden roet in het eten!








Want op zich is dit echt wel snel klaar! De paspel zorgde voor een beetje problemen, deed dat nog niet zo heel vaak en kan dus nog wel wat oefening gebruiken!

De binnenkant speelde ik een klein beetje "vals" die werd niet afgewerkt met biaislint, maar gewoon volledig overstikt met een overlocksteek.

Zoals zo veel van mijn projectjes was Tess heel snel om hem aan te slaan :-)
Al haar Kindersurprise cadeautjes worden vanaf nu samen bewaard!


Patroon: Tipsy pennenzak - Zo Geknipt! 2
Stofjes: Soft Cactus (Whoopsy Daisy, Lasting Leaves, Puzzled Milly) 
Voering: Ditte (Ikea)

1 opmerking :

  1. Als ik Tess was, had ik hem ook aangeslagen hoor ;-).
    Knap gedaan Tine!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen