zaterdag 14 februari 2015

Secret Valentine Swap

Het voorlaatste swapberichtje van deze maand! De Secret Valentine Swap!
Jullie hebben het al wel door, ik swap graag! 
Het is leuk om iets voor iemand anders te maken, maar het is nog veel leuker van geweldige cadeautjes te krijgen!
Ik werd al keer op keer verwend! Nu ook weer! Twee vloerkussens, die al een hele tijd op mijn Pinterest stonden te blinken! Tess en Vic vinden ze geweldig en hebben er elk al eentje aangeslagen! Daar gaat veel mee gespeeld worden!!



Dankjewel Annelore!

Voor Kizzy maakte ik volgend pakketje:


Een "Tooly" voor naaigerief in op te bergen! In een stofje met hartjes, waarmee ik toch een kleine knipoog maak naar Valentijn!


Ik stopte er al een paar spulletjes in: speldjes (ook met hartjes), een veiligheidsspel, schaartje en blauw krijtje en een wit potlood!



Ik maakte ook iets voor haar kindjes: een rokje voor haar dochtertje en een shirt voor haar zoontje! In hetzelfde stofje, zo zie ik het zelf graag :-)



En net als de vorige keer voegde ik ook een zakdoekhoesje toe! Ik hoop dat mijn swapje even blij is met mijn cadeautje, als ik dat was met het cadeautje van Annelore!

Naaisetje:
Patroon: Tooly - Craftsy
Bloemetjesstofje: Suikerspin 2 - Tante Ema - Klijntje
Blauwe stof: katoentje - Koekepeertje (nu Hotstof)
Fleece: fleece dekentje (Music for live)

Rokje:
Patroon: Swinging Hem - Ottobre 4/2013
Stofje: Comic Stars - Lillestoff - Cas en Nina
Boordstof: Catsy

Shirt:
Patroon: Loes shirt - Zelfgemaakte kleertjes 3
Stof en boordstof: idem rokje :-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten