maandag 3 november 2014

Charlie in the mix

Sinds september volg ik de cursus realisaties kinderkleding naaien in het CVO, we begonnen met bovenstukken. Ik maakte al een simpel shirtje voor Vic, daarna een Julia sweater en het Princess Castle jurkje voor Tess. Nu was het opnieuw de beurt aan Vic. De patroontjes van Zonen09 staken al een hele tijd mijn ogen uit, ik moest alleen geduldig wachten tot Vic er eindelijk in zou passen!

Aangezien we nog steeds met bovenstukken bezig zijn, koos ik voor Charlie... Een geweldige shirt, waarvan ik verkeerdelijk dacht dat die volledig omkeerbaar was. Pas halverwege de afwerking realiseerde ik me dat het eigenlijk alleen maar een reverse kraagje is. Maar de lerares vond het een mooie uitdaging om het alsnog volledig omkeerbaar te maken!

Dat maakte het naaien hier en daar een beetje moeilijker, maar wat een prachthandleiding seg! Net als bij Compagnie M, veel uitleg met duidelijke foto's! Ik ben fan!

Het resultaat mag er zeker wezen! Al zeg ik het zelf :-)





Stofje auto's: Fino in Fondo
Blauwe tricot: Bambiblauw

Mijn kleine Vicje in zijn nieuwe t-shirt! 92 past perfect, moest niet langer meer wachten!




1 opmerking :